Międzynarodowy Kongres MBA

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Rusza VII edycja Międzynarodowego Kongresu MBA organizowana pod hasłem "Trendy nowej dekady w biznesie”. Dotyczyć ona będzie: energetyki, zarządzania strategicznego, innowacji w biznesie, ładu korporacyjnego i brand management. Panele prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów.

Kongres MBA to jedyna i największa w Polsce inicjatywa integrująca środowisko MBA (Master of Business Administration). Jego celem jest stworzenie warunków do wymiany doświadczeń w dziedzinie zarządzania, kształtowanie dobrych praktyk biznesowych, oraz budowanie aktywnej platformy komunikacji i współpracy. Cykliczna organizacja pozwala na utrzymywanie relacji i rozwijanie kontaktów.

W dniach 20-22 maja 2011 roku, na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie odbędzie się już VII edycja Kongresu organizowana przez Krakowską Szkołę Biznesu, pod hasłem "Trendy nowej dekady w biznesie”.
Dotyczyć ona będzie: energetyki, zarządzania strategicznego, innowacji w biznesie, ładu korporacyjnego i brand management. Panele prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów, przedstawicieli wiodących spółek i naukowców pozwalają na konfrontację praktyki biznesowej z teorią i proce¬durami sektora publicznego. Uczestnikami wydarzenia będą m.in.: Dyrektorzy programów MBA, szkoły, kluby, stowarzyszenia MBA, studenci i absolwenci programów MBA z Polski i z zagranicy. Ważnym aspektem Kongresu MBA jest również networking, dlatego organizatorzy proponują liczne działania aktywizujące: warsztaty, bankiety, spotkania w kuluarach czy projekty tematyczne, które służą lepszej integracji i budowaniu relacji zarówno biznesowych jak i towarzyskich. Po raz pierwszy w ramach Kongresu MBA odbędą się specjalne wizyty w firmach (Study Visits) zlokalizowanych w Małopolsce. Będzie to doskonała okazja, by poznać funkcjonowanie przedsiębiorstw, w tym systemów zarządzania, jakie stosują i nowoczesnych rozwiązań, które pozwalają na walkę z wciąż rosnącą konkurencją.

Uczestnicy Kongresu MBA będą mogli zwiedzić poniższe firmy:
- Silgan White Cap Europe / Asia (Niepołomice)
- Coca Cola (Niepołomice)
- Bahlsen (Skawina)
- Valeo (Skawina)
- Elektrownia Skawina (Skawina)

Organizowany od siedmiu lat Kongres MBA ma na celu wymianę doświadczeń w dziedzinie zarządzania, kształtowanie dobrych praktyk biznesowych, oraz budowanie aktywnej platformy komunikacji i współpracy.

opr. s/

źródło: Wrota Małopolski

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama