VI Zakopane Fashion - Miss World Poland Małopolski 2016

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Już za dosłownie kilka dni w niedzielę 7 sierpnia o godz. 19.00 w hotelu Mercure Kasprowy odbędzie się szósta edycja Zakopane Fashion, organizowana przez firmę PARA Fashion. Po raz pierwszy w połączeniu z prestiżowym konkursem Miss World Poland 2016 - jedynym konkursem w Polsce, którego laureatka będzie reprezentować nasz kraj w wielkim finale Miss World.

19 finalistek powalczy o tytuł Miss World Poland Małopolski 2016, prawo awansu do ogólnopolskiego finału konkursu, nagrody oraz wyjątkową koronę. Laureatka konkursu udekorowana zostanie piękną i niepowtarzalną koroną przygotowaną w pracowni jubilerskiej Lewanowicz. Korona właśnie została ukończona i lśni błyskiem. W niedzielę gość specjalny, Marcela Chmielowska – Miss Universe Poland 2015 nałoży ją zwyciężczyni konkursu Miss World Poland Małopolski 2016.



Finalistki konkursu podczas zgrupowania w hotelu Mercure Kasprowy w Zakopanem wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, uczyły się układów choreograficznych, prezentacji, ale także uczestniczyły w warsztatach trenerskich prowadzonych przez Sylwię Beatę Lehner, eksperta ds. sprzedaży i trenera autoprezentacji, laureatkę Statuetki Polskie Lwice Biznesu 2015 i członkinię Klubu Integracji Europejskiej.



Podczas gali finałowej uczestniczki wystąpią w różnych odsłonach, m.in. w kolekcji sportowej Sportalm, sukienkach DeVu, casualowych propozycjach Preski i projektach inspirowanych Podhalem autorstwa Andrzeja Siekierki. Cały czas trwa głosowanie na Miss World Poland Małopolski Publiczności 2016 - zwyciężczyni plebiscytu uzyska gwarantowany udział w półfinale konkursu Miss World Poland 2016!




Bilety na Galę Zakopane Fashion są jeszcze do nabycia: Zakopane, ul. Krupówki, Pasaż Handlowy 29/13 w Salonie jubilerskim Lewanowicz, w Nowym Targu, ul. Szaflarska 57 w Salonie odzieży Ryłko by Agnes&Paul lub online na stronie internetowej organizatora. Cena 50 zł



Żródło: mat. prasowe www.parafashion.pl, fot. Sebastian Mikita, Michał Bachulski
Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama