Tatry wspólnie promowane

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

ZAKOPANE. O połączeniu ofert regionu przygranicznego, dzięki czemu Tatry staną się atrakcyjnym miejscem urlopowym dla turystów z całej Europy, mówił podczas konferencji prasowej poświęconej projektowi "Tatry wspólnie" - Andrzej Kawecki, dyr. Biura Promocji. Oferta skierowana jest przede wszystkim do rodzin z dziećmi oraz młodych ludzi.

Wspólna kampania reklamowa połączy Klaster Liptov - Stowarzyszenie Ruchu Turystycznego wraz z Biurem Promocji Zakopanego oraz Akademią Hotelarstwa w Liptowskim Mikulaszu. Projekt wart niemal 300 tys. euro realizowany jest w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013

- Zaczęto od przygotowania analizy rynku turystycznego miasta Zakopane i Liptowa oraz opracowanie wspólnej transgranicznej strategii marketingowej na lata 2011-2013. Postanowiono również zbudować świadomość marki regionu turystycznego. Opracowano projekty graficzne i wydano wspólny podręcznik identyfikacji wizualnej dla kampanii, jak również dla marki Liptów i marki Zakopane - podkreślają pracownicy Biura Promocji.

W ramach kampanii marketingowej i promocji przygotowywany jest projekt i druk citylightów (zima, lato) i billboardów (zima, lato), wynajem wielkoformatowych powierzchni reklamowych, projekt i druk ogólnego folderu o regionach, projekt i druk katalogów ofert na zimę i lato.

Z kampanią wielkoformatową i dystrybucją folderów wiąże się kampania marketingowa w Internecie, stworzenie profesjonalnej bazy danych o obu regionach partnerskich. W miastach biorących udział w projekcie zaplanowano szkolenia dla pracowników obsługi ruchu turystycznego (recepcjonistów, informatorów turystycznych, pracowników biur turystycznych itp.) w zakresie nowości na rynku turystycznym, obsługi klienta i przepisów prawnych w turystyce.

Przygotowany zostanie również przewodnik dot. optymalizacji stron internetowych, zawierający praktyczne wskazówki tworzenia stron w taki sposób, aby w wyszukiwarce zajmowały jak najwyższe pozycje.

Zdj. Regina Watycha

s/
Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama