Podsumowanie akcji "Spotkajmy się w Zakopanem - weekend za pół ceny!"

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

W zakopiańskim Urzędzie Miasta podsumowana została wspólna akcja przedsiębiorców i władz Zakopanego "Spotkajmy się w Zakopanem - weekend za pół ceny!". Zdaniem pomysłodawców - to sukces promocyjny Zakopanego. Przedsięwzięciu zorganizowanemu w połowie października - patronował portal Małopolskaonline.

Przygotowano w sumie 115 ofert, wśród nich były koncerty, wycieczki do górskich dolin, galerii, atrakcje oferowane przez hotele (SPA, gabinety masażu leczniczego), menu przygotowane przez lokale gastronomiczne.

- Projekt organizowany przez Urząd Miasta przy udziale zakopiańskich przedsiębiorców był formą przekazania podziękowań dla turystów, którzy tak licznie odwiedzili Zakopane podczas tegorocznych wakacji. Akcja była też próbą przełamania istniejących stereotypów o drogim Zakopanem czy góralach przeliczających wszystko na dutki - przypomina Łukasz Chmielowski.

Zdaniem doradcy burmistrza ds. marki Zakopanego - projekt cieszył się dużą popularnością wśród turystów i mieszkańców. Z informacji uzyskanych od przedsiębiorców ruch turystyczny podczas trzeciego weekendu października wzrósł o około 50 %.

- W ramach akcji utworzony został weekendowy produkt turystyczny, który był gotową propozycją spędzenia wolnego czasu pod Giewontem. Zawierał on bogatą i różnorodną ofertę noclegową, restauracyjną, kulturalną i rekreacyjną - wymienia Łukasz Chmielowski i dodaje, że akcja została oceniona pozytywnie i uznana za sukces promocyjny Zakopanego. - Chcielibyśmy, aby jednym z efektów projektu Spotkajmy się w Zakopanem - weekend za pół ceny! było powstanie Forum Biznesu, które będzie platformą do podejmowania wspólnych działań zmierzających do podniesienia atrakcyjności oferty turystycznej Zakopanego i wspierania Marki Zakopane, na którą pracujemy wszyscy razem i każdy z osobna - podsumowuje.

Zdj. Regina Watycha

opr. s/
Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama