Kolejne miasto dołączy do walki z reklamowym galimatiasem

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Projekt „Bochnia może być piękna” ma na celu uporządkowanie chaosu reklamowego i stworzenie projektu 12 stylowych reklam i witryn, które zastąpią obecne i często przypadkowe rozwiązania.

Początek drogi, mającej na celu wyznaczenie nowych standardów w wyglądzie miasta włodarze Bochni wyznaczyli na Rynku oraz fragmentu ulic Kazimierza Wielkiego i Tadeusza Kościuszki od Placu Turka do Sądu Rejonowego. Władze Solnego Grodu chcą, by mieszkańcy mogli m.in. wyrazić opinię na temat funkcjonowania i skuteczności działania reklam już istniejących, wziąć udział w akcji fotograficznej wyznaczonej na 12 listopada, uczestniczyć w seminarium pt. Reklama w historycznej przestrzeni miasta Bochnia.

Jak podaje serwis prasowy miasta, te działania mają zachęcić osoby prowadzące działalność w nieruchomościach w obrębie ścisłego centrum Bochni, do wzięcia udziału w przedsięwzięciu i realizacji nowych, zaprojektowanych form witryn, szyldów bądź reklam. Jako pierwsi mają stać się wzorem i przykładem do dalszych zmian.

Co więcej, Dla sprawnej realizacji tego zadania, a w przyszłości dostosowania wszystkich reklam w Bochni, do wymagań ustanowionych poprzez tzw. Ustawę Rewitalizacyjną, ruszył serwis internetowy piekna-bochnia.pl

Końcowym efektem projektu będzie wyłonienie 12 najbardziej aktywnych i zaangażowanych właścicieli bądź najemców lokali handlowo-użytkowych, którzy usuną obecne reklamy, zamontują estetyczne, wpisujące się w charakter miasta, nowe nośniki reklamowe wg opracowanego katalogu.

źródło: UM Bochni

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama