Spot promocyjny „Małopolska na rowery” został doceniony przez ekspertów i zdobył główną nagrodę Grand Prix Kryształów PR-u
Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00
Drugi raz z rzędu Małopolska stanęła więc na podium prestiżowego konkursu. Nagradza on najbardziej wartościowe i kreatywne działania promocyjne realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i organy administracji państwowej.
Emitowany w telewizji ogólnopolskiej spot stanowił swoiste call to action, wykorzystując elementy real time marketingu, skłaniał do refleksji i motywował widzów do wspólnego, aktywnego spędzania czasu z rodziną, znajomymi czy przyjaciółmi. Komentarze w internecie pojawiające się po jego emisji potwierdzają, że był to znakomity pomysł na promowanie Małopolski, jako regionu przyjaznego dla rowerzystów i promującego aktywny wypoczynek całych rodzin. Oprócz tego podkreślił, że Małopolska to region przywiązujący dużą wagę do społecznych i zdrowotnych korzyści związanych z jazdą na rowerze.
Podczas 14-dniowej emisji spot zobaczyło ponad 9 mln osób.
Zobacz wyróżniony spot:
źródło: UMWM
Więcej na temat
komentarze
reklama