Małopolska chce przyciągnąć fanów futbolu

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Tablice informacyjne Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej ułatwią poruszanie się po Krakowie, region będzie się promował na portalach społecznościowych w Anglii, Holandii i Włoszech, a turyści dowiedzą się, co ciekawego oprócz Euro dzieje się w regionie.

Tak Małopolska chce powalczyć o kibiców i turystów, by przekonać ich, że Kraków i Małopolska to dobry wybór na Euro. Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej pod hasłem „WAY TO GO! MAŁOPOLSKA, KRAKÓW DOBRZE TRAFISZ!” Potrwa ona do końca czerwca.

Czerwcowa kampania skierowana jest głównie do kibiców i gości krajowych planujących w tym czasie pobyt turystyczny w naszym regionie. Jej celem jest promocja regionu w momencie największego zainteresowania Polską w związku z Euro. Władze regionu chcą wykorzystać do tego markę Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej, który niedawno ruszył w regionie. I tak outdorową kampanię zaplanowano w Małopolsce oraz Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.

Aby zagraniczni turyści nie mieli problemu z poruszaniem się po Krakowie, w centrum miasta pojawiły się tablice promocyjne Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej ułatwiające kierowanie ruchem turystycznym. Z Międzynarodowego Portu Lotniczego w Balicach gości do centrum dowozi specjalny szynobus oznakowany kreacją kampanii WAY TO GO! MAŁOPOLSKA, KRAKÓW DOBRZE TRAFISZ!

W czasie trwania Euro na turystów czeka także ponad 200 przeszkolonych wolontariuszy, którzy będą pomagać w obsłudze wzmożonego ruchu turystycznego. Mówią oni w kilku językach, poznali program wydarzeń i otrzymali szczegółowe instrukcje pracy. Będą udzielać turystom niezbędnych informacji i rozdawać materiały promujące Kraków i region. Wolontariuszy spotkać można także na lotnisku w Balicach, na dworcach PKP i RDA oraz w Wieliczce.

Do dyspozycji zagranicznych dziennikarzy - relacjonujących rozgrywki z Krakowa - jest także Centrum Prasowe na Małym Rynku. Przygotowano dla nich pakiety informatorów turystycznych, wydawnictw promujących atrakcje turystyczne Małopolski oraz mapy.

Dopełnieniem kampanii jest promocja w Internecie – właśnie ruszył serwis www.visitmalopolska.pl w nowej odsłonie. Małopolska będzie się także promowała na oficjalnym portalu Euro 2012 – www.polishguide2012.pl oraz portalach społecznościowych w Anglii, Holandii i w Włoszech.

We wszystkich jednostkach informacji turystycznej w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej, na przyjęcie turystów czekają też wykwalifikowani informatorzy służący pomocą w zaplanowaniu wycieczki po regionie. Wszystkich kibiców w przerwach między piłkarskimi emocjami zachęcamy do zwiedzania Małopolski.

Kampania realizowana jest w partnerstwie z Miastem Kraków w ramach projektu Małopolski System Informacji Turystycznej współfinansowanego ze środków unijnych.

opr.s/ zdj. Michał Bachulski

źródło: Wrota Małopolski

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama