Koncert finałowy WOŚP w Zakopanem i ponad 80 tys. zł. Kościelisko zebrało ponad 43,5 tys. zł (zdjęcia)

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Zespół “Nie tym tonem” wystąpił w wielkim finale 32. Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w zakopiańskim Kombinacie. - Robimy to, co lubimy i jeszcze pomagamy. Lepiej już być nie może - mówił po koncercie Paweł Kiedziuch, wokalista zespołu, który zaznaczył, że pomaganie to obowiązek każdego. Sztaby z Zakopanego i Kościeliska podały wyniki zbiórek, ale jeszcze nie wszystkie puszki zostały podliczone.

Poznaliśmy już wstępne obliczenia sztabów WOŚP z Zakopanego i Kościeliska. W Zakopanem udało się zebrać ponad 80 tys. zł, a w Kościelisku ponad 43,5 tys. zł. Kierowniczki sztabów zaznaczają, że te kwoty jeszcze się zwiększą, bo nie wszystkie puszki są policzone. 

Gwiazdą wieczoru podczas 32. finału WOŚP w Kombinacie w Zakopanem zagrał zespół “Nie tym tonem”. - Gramy już drugi raz w ramach WOŚP. W zeszłym roku graliśmy w Dukli, a wcześniej nie graliśmy, bo zespół nie istniał. Dzisiaj mamy drugi rok koncertowy i drugi raz gramy dla Owsiaka - zaznaczył Paweł Kiedziuch. - Dzisiaj zagraliśmy wszystkie utwory z naszej debiutanckiej płyty, która się ukazała we wrześniu 2023 r. “Nocne Polaków rozmowy”. Zagraliśmy wszystkie utwory, plus dwa covery zespołu Kompromitacja z Zakopanego - dodał wokalista. 

W skład zespołu “Nie tym tonem” wchodzą muzycy ze Spisza i Podhala. - Zmian mieliśmy sporo w zespole. Są młode chłopaki i stare wygi jak ja. Próbujemy sięgać do lokalnej rodzimej muzyki. Jeszcze nie jest tego tak dużo, ale na pewno pójdziemy w tą stronę. Mamy też utwór współczesnego pisarza i staramy się odkryć tą obecną, współczesną - mówi Paweł Kiedziuch. 

Po zakończeniu koncertu muzycy zlicytowali na cele WOŚP jedną ze swoich płyt. - Płytę udało się zlicytować za 100 polskich złotych. Jeszcze taką cegiełkę dołożyliśmy - mówi muzyk, którego zespół zrezygnował z honorarium za występ w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

ms/ zdj. Marcin Szkodziński
Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama