KRAKÓW. W Pasażu 13 powstał butik marki Nespresso

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

W Pasażu 13 uroczyście otwarty został pierwszy w Krakowie butik firmy Nespresso – szwajcarskiego producenta kawy w kapsułkach. Lokal oficjalnie zainaugurowano pod koniec kwietnia. Podczas otwarcia na zaproszonych gości – poza kawą - czekały liczne atrakcje.

Marka do współpracy zaprosiła dwie lokalne osobowości. Rozkosz podniebieniu zapewnił Marcin Filipkiewicz – uznana osobowość kulinarna i szef kuchni restauracji Hotelu Copernicus w Krakowie, który przygotował dwa przepisy na bazie kawy. Skosztować można było policzków cielęcych w glazurze z topinamburem i cappuccino oraz crème brûlée z dodatkiem espresso.

Uwagę pań przyciągnęła krakowska projektantka mody Małgorzata Bochenek (BOHO), która stworzyła dedykowaną kolekcję biżuterii z kapsułek Nespresso, nadając im drugie życie (kolekcję można oglądać w krakowskim butiku do 10 maja). Punktem kulminacyjnym wydarzenia było uroczyste rozwiązanie ogromnej kokardy oplatającej butik.
na Polskę.

- Nowy butik jest naszym czwartym lokalem w Polsce, zaś drugim poza Warszawą. Cieszę się, że możemy otwierać go w tak urokliwym miejscu jak krakowski rynek – powiedział Michał Proszewski, Country Business Manager Nespresso – Wyjście z siecią naszych butików poza stolicę planowaliśmy już dawno. Polacy są coraz bardziej zapalonymi kawoszami. Coraz częściej odwiedzają kawiarnie, ale i szukają rozwiązań, dzięki którym znakomitą kawę przygotują w domu. Dzięki kolejnemu butikowi Nespresso na mapie Polski mają je teraz jeszcze bliżej – dodał.

W trakcie spotkania goście mieli także okazję poznać wszystkie części butiku – od galerii maszyn, akcesoriów, kąciku recyklingu i miejsca dla członków Klubu Nespresso, aż po najbardziej aromatyczną strefę degustacyjną.

W swoim koncepcie butiki Nespresso łączą aurę galerii sztuki, wygodę salonu sprzedaży i przytulność kawiarni, gdzie w przyjemnej atmosferze można delektować się espresso czy cappuccino. Konsument ma tam okazję spróbować rzadkich mieszanek, porozmawiać z ekspertami, spotkać innych amatorów „małej czarnej" oraz odkryć regiony, z których pochodzą ziarna kawowca. Krakowski butik Nespresso jest jednym z 400 lokali marki na świecie oraz jednym
z czterech w Polsce.

opr. ab

źródło: mat. prasowe

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama