IT Challenge - konkurs dla studentów
Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00
Ruszyła kolejna edycja konkursu ABB IT Challenge. To inicjatywa, która pozwoli ci uwolnić kreatywność, wykorzystać wiedzę o technologiach i umiejętności pracy zespołowej. Możesz stworzyć rozwiązanie, które zmieni rzeczywistość. I wygrać 25 tys. złotych.
ABB IT Challenge to ogólnopolski konkurs, od 9 lat realizowany przez Centrum Systemów Informatycznych ABB. Tegoroczna edycja organizowana jest pod hasłem Learning – LevelUP. Twoim zadaniem jest stworzenie projektu IT, który usprawni procesy uczenia się. Jeśli masz pomysł na to, jak pomóc w efektywnej nauce uczniom lub studentom, dzieciom lub seniorom, aktywnym zawodowo lub bezrobotnym, czy jakiejkolwiek innej grupie, koniecznie wystartuj w konkursie.Zwycięska drużyna otrzyma 25 000 złotych, a dla 4 kolejnych zespołów finałowych firma przygotowała atrakcyjne nagrody rzeczowe.
ABB IT Challenge to 3 etapy:
Etap I: Zgłoszenia projektów – od 8 marca do 1 kwietnia br. przyjmujemy zgłoszenia. Wystarczy, że stworzysz ze znajomymi 2-3 osobowy zespół i wspólnie opiszecie swój pomysł, wypełniając formularz na stronie internetowej konkursu.
Etap II: Implementacja – zespoły zakwalifikowane do II etapu będą miały ponad miesiąc na opracowanie wdrożenia swojego pomysłu i przygotowanie wersji prototypowej rozwiązania: gotowej, działającej aplikacji lub jej części z wyjaśnieniem, jak będzie dalej rozwijana.
Etap III: Wielki Finał – prezentacja rozwiązań przed konkursowym jury w siedzibie firmy ABB (prezentacja w języku angielskim). Wówczas wyłonieni zostaną zwycięzcy: autorzy najlepszego rozwiązania oraz 4 kolejnych projektów, które znalazły się w finale.
Tegorocznej edycji ABB IT Challenge towarzyszą warsztaty z Design Thinking oraz grywalizacji. Programy warsztatów zostały opracowane tak, by w możliwie największym stopniu dotyczyły zagadnień specyficznych dla projektowania rozwiązań w edukacji. Szczegóły dotyczące warsztatów i konkursu znajdziesz na stronie www.itchallenge.pl
źródło: materiał prasowy
Więcej na temat
komentarze
reklama