Agencja z Krakowa zajęła 2. miejsce w konkursie Google. Pojedzie do Berlina na prestiżową galę
Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00
Agencja SEM Sempai z siedzibą w Krakowie zajęła 2. miejsce w ogólnoświatowym konkursie Google Ready to Rock. W nagrodę weźmie udział w prestiżowej gali w samym sercu Berlina, na którą zostało zaproszonych 150 topowych agencji marketingowych z 30 krajów EMEA.
Agencja SEM Sempai z siedzibą w Krakowie zajęła 2. miejsce w ogólnoświatowym konkursie organizowanym przez Google - Ready to Rock. Zwycięzcami zostały agencje, które w drugim kwartale 2015 roku osiągnęły największą dynamikę wzrostu.W ramach wyróżnienia Sempai jako jedna ze 150 z Agencji SEM z 30 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki została zaproszona na prestiżową galę wręczenia nagród Ready to Rock - The Trophies, która odbędzie się 12 maja w samym sercu Berlina.
“Na całym świecie Google posiada ponad 4 tysiące partnerów wyspecjalizowanych w prowadzeniu kampanii marketingowych AdWords. Tym bardziej jest to dla nas duże wyróżnienie znaleźć się w niewielkim gronie topowych Agencji SEM nie tylko w Polsce, ale i Europie” - mówi Sebastian Suma, CEO Sempai.
To nie pierwsze wyróżnienie, które Google przyznał białostockiej Agencji. Od kwietnia do września 2015 roku Sempai uczestniczył w programie wsparcia dla szybko rozwijających się agencji SEM - Google Partners Rising Stars. Obok Sempai w finale znalazło się jedynie 9 podmiotów z całej Polski.
“Do tej pory Agencje otrzymywały duże wsparcie od Google na poziomie produktowym i sprzedażowym. Program Rising Stars był przeznaczony przede wszystkim dla kadry zarządzającej, aby pomóc firmom w dalszym szybkim rozwoju firm” - dodaje Sebastian Suma.
źródło: materiał prasowy
Więcej na temat
komentarze
reklama