Małopolska młoda duchem podczas ŚDM (film)

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

1 lipca rusza kampania promocyjna Województwa Małopolskiego „Młodość to stan ducha”, przygotowana z myślą o zbliżających się Światowych Dniach Młodzieży, które odbędą się w stolicy regionu. Twarzą kampanii jest ponad 80-letni benedyktyn – ojciec Leon Knabit.

Kampania jest skierowana do pielgrzymów i turystów, którzy odwiedzą Małopolskę podczas Światowych Dni Młodzieży, ale także do mieszkańców regionu. W Krakowie, w miejscach gdzie będą przebywać pielgrzymi, pojawi się 60 billboardów w językach polskim i angielskim oraz tyle samo niestandardowych citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie. Reklama będzie prezentowana także na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie. Kampania outdoorowa obejmie swoim zasięgiem także całe województwo małopolskie – billboardy będą zlokalizowane w 19 miastach regionu (Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie).



Na antenie telewizji TVN będzie emitowany 30-sekundowy spot promocyjny, który pokaże Małopolskę jako region zachwycający pięknem krajobrazu, ale również pełen walorów duchowych - energii, siły i motywacji. W spocie wystąpią mieszkańcy regionu, którzy w zaskakujacy sposób udowodnią, że właśnie w Małopolsce można odnaleźć młodość ducha, odwagę do przełamywania schematów i realizowania swoch pasji.

W związku z tym, że kampania kierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, wiele działań promocyjnych będzie prowadzonych w internecie. Na oficjalnym fanpage’u Małopolski w języku polskim (FB/LubieMalopolske) oraz na global page w języku angielskim (FB/Malopolskaofficial) przygotowano specjalne posty z najlepszymi cytatami ojca Leona Knabita w małopolskim kontekście. Na pielgrzymów czekają także materiały video, akcje specjalne i konkursy. Komunikacja prowadzona jest w 9 oficjalnych językach ŚDM (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, portugalski, rosyjski, ukraiński i polski) na wszystkich fan page’ach językowych ŚDM Sp. z o. o. Kampania będzie prowadzona także na Snapchacie, Instargamie i Youtube.

Aby pielgrzymi, którzy przyjadą na Światowe Dni Młodzieży do Małopolski, nie zapomnieli o regionie, w punktach informacyjnych ŚDM, będą czekać na nich wyjątkowe upominki – koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala.

Koncepcja kampanii została opracowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

- Już za miesiąc do naszego regionu przybędą setki tysięcy młodych ludzi z całego świata, aby spotkać się z Ojcem Świętym podczas Światowych Dni Młodzieży. Jesteśmy dumni, że to niezwykłe wydarzenie może odbywać się właśnie w Małopolsce. Mam nadzieję, że młodzi pielgrzymi czas spędzony u nas wykorzystają też po to, żeby lepiej poznać nasz region i się nim zachwycić – zaprasza marszałek Jacek Krupa.

źródło: UMWM

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama