Mountain Touch Challenge – poczuj dotyk gór (zapowiedź i zdjęcia)

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Jedno z najpiękniejszych i najbardziej malowniczych pasm górskich w Polsce, rwące rzeki, malownicze jeziora, świetnie przygotowane szlaki rowerowe i piesze, a poza tym dzikie ostępy, w które nikt się nie zapuszcza i wspaniałe widoki. Szczawnica - położona w sercu Pienin, idealna baza do uprawiania sportów outdoorowych. Zapraszamy na IV edycję Mountain Touch Challenge, która odbędzie się w dniach 24-25 września. Imprezie patronuje Malopolskaonline.

Rajd przygodowy – 70 i 130 km

Dwuosobowe zespoły mogą wystartować na trasie 70 lub 130 kilometrów. Obydwie będą składać się 3 dyscyplin urozmaiconych zadaniami specjalnymi. Na trasie krótszej można się spodziewać łatwiejszej nawigacji i mniejszych przewyższeń. Jest to trasa dla każdego, kto lubi aktywność w fajnym, górskim terenie. Nie będzie bardzo łatwo, bo teren na pewno na to nie pozwoli, ale wyznaczając tę trasę staramy się, żeby przejazdy rowerowe nie wymagały pchania czy noszenia, a trekkingi pozwalały wyjść czasem z krzaków i rzucić okiem na leżące nieopodal Tatry.
Na trasie 130-kilometrowej trzeba się nastawić na dłuższe etapy, które będą wymagały większej wytrzymałości i zajmą więcej godzin. Poza tym na etapach trekkingowych zawsze znajdą się punkty z mniej narzucającymi się wariantami nawigacyjnymi. Długa trasa na MTC zawsze charakteryzuje się jedną rzeczą – jest ładna, ale trudna.

Nowość, czyli indywidualna trasa piesza

Do tej pory podczas MTC przygotowywaliśmy tylko trasy rajdowe, ale to właśnie etapy trekkingowe są ich esencją, dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się dodatkowo uruchomić trasę indywidualną. 50-kilometrowy trekking z mapą po Pieninach, Beskidzie Sądeckim i dalszej okolicy z pewnością pokaże pazur. Łatwo uzbierać tutaj spore przewyższenie, a teren jest wręcz stworzony do wymagającego biegu na orientację. Wymagającego i fizycznie, i nawigacyjnie.

Wystartuj w MTChallenge i poczuj dotyk gór!

Więcej informacji: www.mtchallenge.pl

źródło: materiał prasowy

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama