Tatry wspólnie promowane
Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00
ZAKOPANE. O połączeniu ofert regionu przygranicznego, dzięki czemu Tatry staną się atrakcyjnym miejscem urlopowym dla turystów z całej Europy, mówił podczas konferencji prasowej poświęconej projektowi "Tatry wspólnie" - Andrzej Kawecki, dyr. Biura Promocji. Oferta skierowana jest przede wszystkim do rodzin z dziećmi oraz młodych ludzi.
- Zaczęto od przygotowania analizy rynku turystycznego miasta Zakopane i Liptowa oraz opracowanie wspólnej transgranicznej strategii marketingowej na lata 2011-2013. Postanowiono również zbudować świadomość marki regionu turystycznego. Opracowano projekty graficzne i wydano wspólny podręcznik identyfikacji wizualnej dla kampanii, jak również dla marki Liptów i marki Zakopane - podkreślają pracownicy Biura Promocji.
W ramach kampanii marketingowej i promocji przygotowywany jest projekt i druk citylightów (zima, lato) i billboardów (zima, lato), wynajem wielkoformatowych powierzchni reklamowych, projekt i druk ogólnego folderu o regionach, projekt i druk katalogów ofert na zimę i lato.
Z kampanią wielkoformatową i dystrybucją folderów wiąże się kampania marketingowa w Internecie, stworzenie profesjonalnej bazy danych o obu regionach partnerskich. W miastach biorących udział w projekcie zaplanowano szkolenia dla pracowników obsługi ruchu turystycznego (recepcjonistów, informatorów turystycznych, pracowników biur turystycznych itp.) w zakresie nowości na rynku turystycznym, obsługi klienta i przepisów prawnych w turystyce.
Przygotowany zostanie również przewodnik dot. optymalizacji stron internetowych, zawierający praktyczne wskazówki tworzenia stron w taki sposób, aby w wyszukiwarce zajmowały jak najwyższe pozycje.
Zdj. Regina Watycha
s/
Więcej na temat
komentarze
reklama