W ZUSie dowiesz się wszystkiego przez telefon
Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00
W sądeckim oddziale ZUS odbyło się oficjalne otwarcie Centrum Obsługi Telefonicznej. Podczas spotkania, Powiat Nowosądecki reprezentował starosta Marek Pławiak i wicestarosta Antoni Koszyk.
Dzięki powstaniu Centrum, ponad 50 nowych osób znalazło zatrudnienie po przejściu specjalistycznych szkoleń. COT to jeden z elementów zintegrowanej Platformy Usług Elektronicznych, czyli zestawu narzędzi pozwalających klientom na zdalny kontakt z ZUS.- Gratuluję otwarcia w Nowym Sączu Centrum Obsługi Telefonicznej – mówił starosta nowosądecki Marek Pławiak. - To duży krok ułatwiający kontakt mieszkańców z ważną dla nich instytucją, jaką jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jest to również element budowania pozytywnego wizerunku całej administracji publicznej. Szybka, fachowa i rzetelna obsługa daje mieszkańcom poczucie bezpieczeństwa i zaufania do organów Państwa. Pragnę podkreślić, że osobą, która oprócz dyrektora Krzysztofa Saczki zabiegała o to, aby COT pojawił się właśnie w Nowym Sączu był wiceminister Wiesław Janczyk. To on na szczeblu ministerialnym i w centrali ZUS przeprowadził wiele rozmów, aby sądecki oddział wzbogacił się o taką jednostkę. Bardzo dziękuję panu ministrowi za jego zaangażowanie. Wszystkim pracownikom Centrum Obsługi Telefonicznej życzę dobrego kontaktu z klientami, dużo zdrowia, cierpliwości i wyrozumiałości z niekiedy trudnymi rozmówcami.
- Zadaniem COT jest telefoniczna obsługa klientów, z wykorzystaniem usługi Skype, a także poprzez interakcję za pomocą emaila i czatu – mówił Krzysztof Saczka, dyrektor sądeckiego oddziału ZUS. - W ramach systemu obsługi telefonicznej usługa świadczona jest na dwóch płaszczyznach: całodobowej automatycznej informacji telefonicznej oraz w formie bezpośredniego kontaktu z konsultantami, we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 18.
Do konsultanta można dzwonić m.in. w sprawie świadczeń emerytalno-rentowych i zasiłków, składek, rozliczeń czy rejestracji pracowników. Przedsiębiorcy i osoby prowadzące działalność gospodarczą mogą dowiedzieć się szczegółów związanych z aplikacją płatnik i e-płatnik.
Konsultanci dostępni są pod numerem telefonu 22 560 16 00. Z COT można skontaktować się bezpłatnie poprzez komunikator Skype, napisać wiadomość mailową na adres cot@zus.pl lub porozmawiać na czacie z konsultantem (na stronie internetowej www.zus.pl).
olsz/ zdj. M. Olszowska
Więcej na temat
komentarze
reklama