Plebiscyt "Cuda Małopolski - Cuda Polski!
Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00
Zabytkowa zabudowa Lanckorony oraz Podziemia Rynku Głównego to dwoje kandydatów Województwa Małopolskiego w organizowanym przez miesięcznik „National Geographic Traveler” plebiscycie „7 cudów Polski”.
Na początku lipca miesięcznik „National Geographic Traveler” ogłosił po raz drugi plebiscyt, w którym można głosować na 32 najciekawsze, a wciąż niewystarczająco znane miejsca w Polsce. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone w listopadowym numerze miesięcznika.Spośród 32 kandydatur zgłoszonych w konkursie, Małopolskę reprezentują dwa miejsca: Lanckorona z jej zabytkową zabudową oraz Kraków i podziemia Rynku Głównego.
Głosowanie w plebiscycie odbywa się drogą SMS-ową, od 25 czerwca do 24 września br. Każda osoba, która weźmie udział w głosowaniu, otrzyma w prezencie unikatowy "Przewodnik po 7 nowych cudach Polski 2011", zawierający zdjęcia i opisy zwycięzców ubiegłorocznego plebiscytu. Osoby, które swój głos uzupełnią uzasadnieniem dokonanego wyboru, wezmą dodatkowo udział w konkursie, w którym do wygrania są cenne nagrody.
Szczegóły plebiscytu oraz nagrody można znaleźć na 89 stronie lipcowego numeru miesięcznika oraz na stronie internetowej plebiscytu: www.7cudow.national-geographic.pl, na której dostępny jest regulamin oraz pełna lista kandydatur wraz z kodami nagród.
Wystawę prezentującą miejsca biorące udział w plebiscycie można oglądać w dniach od 11 do 18 sierpnia w Centrum Handlowym Plaza w Krakowie.
Aby zagłosować na Lanckoronę należy wysłać: SMS o treści: TR.CUD.11.twój kod pocztowy (np. 00-999), pod numer 71001.
Żeby oddać głos i wziąć udział w konkursie należy wysłać SMS o treści: TR.kod wybranej nagrody.11.twój kod pocztowy. uzasadnienie wyboru, pod numer 71001
Aby zagłosować na Kraków należy wysłać SMS o treści: TR.CUD.12.twój kod pocztowy (np. 00-999), pod numer 71001.
Żeby oddać głos i wziąć udział w konkursie należy wysłać SMS o treści: TR.kod wybranej nagrody.12.twój kod pocztowy. uzasadnienie wyboru, pod numer 71001
opr. ab
Więcej na temat
komentarze
reklama