Muzeum, park rozrywki i teatr z jednym, wspólnym biletem

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Nowy rok warto rozpocząć od przygotowania planu na wycieczkę. Prawdziwą porcję edukacji, kultury i zabawy gwarantuje bilet „Rabka Dzieciom” do trzech atrakcji w Rabce-Zdroju.

Wspólnym biletem objęte są Muzeum im. Władysława Orkana, Teatrze Lalek Rabcio i Parku Rozrywki Rabkoland. 

Rabka-Zdrój skrywa nie tylko wspaniałe górskie krajobrazy, ale również wyjątkowe miejsca dostarczające wiedzy, zabawy i rozrywki. Dlatego z myślą o uczniach, przedszkolakach oraz wszystkich grupach zorganizowanych powstał specjalny bilet „Rabka Dzieciom”. W w siedzibie Teatru Lalek Rabcio odbyła się konferencja prasowa poświęcona temu tematowi. Muzeum reprezentował Dyrektor Wojciecha Kusiak, Teatr Dyrektor Krystyna Kachel, a Park Właściciel Rabkolandu Piotr Wiecha. Podczas spotkania zaprezentowano szczegóły korzystania z biletu, podkreślając, że jedna wejściówka umożliwia zwiedzenie wszystkich trzech kultowych atrakcji „Miasta Dzieci Świata” na malowniczym Podhalu.

Zabawa, edukacja, kultura

Rabkoland to park rozrywki dla dzieci w wieku od 2. do 10. roku życia. W ramach biletu mali Goście mogą uczestniczyć w całodniowej zabawie w 6 strefach tematycznych, korzystając łącznie z 48 atrakcji. Znajduje się tam m.in. młyńskie koło, karuzele, rollercoastery i place zabaw, które powstały w oparciu o historię bohaterów parku, lokalną kulturę, zieleń i górski mikroklimat.

W Muzeum im. Władysława Orkana dzieci poznają ciekawe zbiory i wystawę prezentowaną w drewnianym kościele — perle architektury góralskiej z przełomu XVI i XVII w. Ponadto na grupy czekają specjalne warsztaty, które odbywają się w przygotowanej i wyposażonej do tego celu Galerii. Wycieczka odbywa się pod czujnym okiem Przewodnika.

Odwiedzając Teatr Lalek Rabcio mali Goście zanurzają się w świecie spektaklu, a następnie biorą udział w warsztatach teatralnych oraz w zwiedzaniu gmachu obiektu. Celem zajęć jest pogłębienie (poprzez działanie i rozmowę) problematyki podejmowanej w sztuce oraz zderzenie jej z doświadczeniem uczestników.
 

źródło: mat. prasowe

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama