Powstała nowa marka lokalna

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

14 czerwca o godz. 18:00 w karczmie „Koliba” w Kluszkowcach odbędzie się Gala Inauguracyjna Marki Lokalnej - Dunajec Przełom się.

Marka terytorialna regionu powstała jako narzędzie wspomagające mieszkańców, przedsiębiorców, organizacje społeczne i instytucje z regionu położonego na obszarze Gorców i Pienin.

Jej podstawowym celem jest promocja lokalnych zasobów, walorów środowiska naturalnego, krajobrazów i zasobów historycznych z czterech gmin położonych w bliskim sąsiedztwie rzeki Dunajec: Czorsztyn, Krościenko nad Dunajcem, Ochotnica Dolna, Szczawnica.

Strategia marki DUNAJEC w swych założeniach ma również na celu rozwój turystyki, popularyzację oraz rozwój produkcji wyrobów regionalnych, integrację i wzmocnienie kapitału społecznego na danym obszarze oraz rozwój przedsiębiorczości.

r/

źródło: mat. prasowe

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama