KRAKÓW. Bezpłatne seminarium Project Manager

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

W sobotę, 7 września odbędzie się seminarium informacyjne w ramach projektu szkoleniowego „Naukowiec Jutra”. Seminarium będzie miało formę warsztatu połączonego z grą. Jest skierowane do osób zainteresowanych tematyką zarządzania projektami i zespołem projektowym. Spotkanie jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Dzięki temu, że seminarium będzie miało formę warsztatu połączonego z grą Green Sahara, będzie można wczuć się w rolę Project Managera.

Udział w seminarium jest całkowicie bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona (14 osób).
Organizatorzy zapraszają wszystkie osoby zainteresowane tematyką:
zarządzania projektami, zarządzania zespołem projektowym oraz osoby które chcą poszerzyć swoją wiedze z zakresu zarządzania projektami.
Szczególnie serdecznie zapraszamy do udziału:
- osoby kierujące projektami (Project Managerów)
- członków zespołów projektowych
- osoby zainteresowane tematyką zarządzaniem projektami

Aby wziąć udział w grze niezbędne jest posiadanie wiedzy z obszaru zarządzania projektami.
Miejsce Seminarium:
07.09.2013r. (sobota), godz. 9 00- 14 00, ul. Wielopole 18b w Krakowie, sala numer IX (I piętro)
Więcej informacji można znaleźć na stronach:
http://nu.pm2pm.pl/index.php/seminaria/terminy
Więcej informacji o samej grze można znaleźć na stronie:
http://dotproject.net.pl/node/214

Program seminarium:
8 40 Rejestracja uczestników.
9 00 Otwarcie seminarium.
9 00- 14 00 symulacyjna gra decyzyjna.
14 00 Zamknięcie seminarium.

Zgłoszenia na seminarium:
Magdalena Laske
naukowiec@pm2pm.pl
+48 503 168 058

Zgłoszenie będą przyjmowane na podstawie wypełnionego formularza, który jest do pobrania na:
http://nu.pm2pm.pl/index.php/seminaria/dokumenty
Zgłoszenia są przyjmowane do dnia 5 września 2013r.
Decyduje kolejność zgłoszeń. Dokumenty należy wysłać drogą mailową, osobiście, bądź pocztową.

O grze:
Green Sahara jest symulacyjną grą decyzyjną pozwalającą zaplanować projekt, a potem go zrealizować. W czasie realizacji Kierownik Projektu musi rozwiązać wiele piętrzących się problemów, sprostać pojawiającym się ograniczeniom, reagować na zakłócenia, co przekłada się na odpowiednie zarządzania zmianą, tak, aby projekt nie wymknął się spod kontroli. Celem gry jest zakończyć realizację projektu z sukcesem z jak największym zyskiem. W grze pojawiają się elementy znane z realnych projektów takie jak kalendarz, wykres Gantta, arkusz zasobów, formularze Zamówień, kamienie milowe, warunki pogodowe, nastroje w zespole, raporty z realizacji, ryzyka, negocjacje kontraktów, system monetarny oraz nawet możliwość zaciągania kredytu i wiele innych.

/ab

źródło: wrotamalopolski.pl

Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama