Ponad milion złotych na telewizyjną promocję krakowsko-tatrzańskich igrzysk olimpijskich

Czwartek, 1 stycznia 1970 01:00

Od dziś w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych należących do grupy TVN i grupy Polsat emitowany będzie spot „Kraków 2022 - Marzenia się spełniają”. Film z udziałem m.in. Justyny Kowalczyk, Adama Małysza, Mariusza Czerkawskiego i Katarzyny Rogowiec ma promować ideę Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Krakowie i na Podtatrzu w 2022 roku.

- To dla nas wielki honor i zaszczyt, że takie wybitne osoby zostały naszymi ambasadorami. Są wzorem do naśladowania przez tysiące młodych sportowców, którzy marzą, aby zdobywać medale na najważniejszych imprezach na świecie. Być może ci, którzy dopiero są u progu swojej kariery największe sukcesy będą odnosić za dziewięć lat, podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Krakowie - mówi Jagna Marczułajtis-Walczak, przewodnicząca Komitetu Konkursowego Kraków 2022. Poza sportowcami udział w spocie wzięli także uczniowie Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem. - Wszyscy sportowcy użyczyli nam swojego wizerunku nieodpłatnie - dodaje.

Wyprodukowanie spotu kosztowało 550 000 zł, a zakup czasu antenowego od 24 grudnia do nocy sylwestrowej 500 000,19 zł (grupa TVN) i 297 453,88 zł (grupa Polsat). 80 procent wszystkich kosztów zostało sfinansowane ze środków dotacyjnych Ministerstwa Sportu i Turystyki, a pozostałe 20% to udział własny Komitetu Konkursowego Kraków 2022. Na razie Komitet Konkursowy nie zdecydował się na emisje spotu w Telewizji Polskiej, bo oferta finansowa była nie konkurencyjna - poinformowali przedstawiciele Komitetu Konkursowego Kraków 2022.

Źródło: materiały prasowe / oprac. r/
Więcej na temat
komentarze
reklama
reklama